torstai 26. helmikuuta 2009

Heidi lähti kotiin


Me käytiin äipän kaa viemässä Heiskanen kotiin. Ensin mä aattelin, et jee, kivaa, nyt mä saan mun lelut takas. Mut ei tää ookkaa yhtää kivaa, kun kukaan ei jahtaa mua, kun mä otan jonkun lelun. Oikeestaan mul on kyl jo ikävä Heidiä, mut mutsi lupas, et Heidi tulee ihan pian takas.

Mut sitä ennen me mennään semmoseen paikkan kun Himos. Ja mulle tulee sinne kans kavereita. Moona collie ja Mimosa sheltti. Äiskä haluu mennä lasketteleen ja hiihtään ja luisteleen, ja musta on ihan vaan kiva nähä vähän muailimaa. Tosin oon mä ennenki matkustellu. Oon käyny Vorssassa pari kertaa. Vorssassa on vaan se vika et siel on kauhee korkeita taloja, ja kauheen liukkaita lattioita ja ihmeellisiä koppeja, jotka liikkuu ylös ja alas, ja mutsi sanoo niitä hissiks. Niistä mä en kyl tykkää, mut toi Tammela on ihan kiva paikka. Sielläkin mä oon ollu, ku äitillä on siäl mökki. Olin viime kesänä uimassaki kerran.

Mut nyt mun on mentävä pakkaan, ku täytyy pitää huoli, et mun KAIKKI lelut tulee mukaan ja mun RUUAT ja kaikki kipot ja herkut ja kupit. Kauhee homma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti