maanantai 16. helmikuuta 2009

My name is Pyry...



Olen pitkäkarvainen ja pitkäkuonoinen Collie -poika Pyry ja asun Järvenpäässä mutsin kanssa. Ainakin se väittää olevansa mun mutsi, vaikka kauheesti epäilen... Se kulkeekin kummallisesti takajaloilla ja kaatuilee jyrkissä mäissä. Eikä ees juokse kauheen lujaa, ja turkki on tosi onneton.


Oikeesti yks Maarit -täti antoi mulle sellaisen hienon nimen kun "Black Sara's Everyday Winner", mutta ei mua kukaan sillä nimellä oikeesti kutsu. Mä oon Pyry vaan, tai sit äiti joskus sanoo mua Teppo Töppötassuks, ja kultsutytöt Milla ja Helmi kutsuu mua Jesse Jamekseksi.


Mä synnyin kai 29.9.2007 jossain Sipoon korvessa. Niistä ajoista en paljon muista, paitti velipojan Emirin, siis taas silleen virallisesti "Black Sara's Emir of Hope" tai Puuhapete, ku se on kauhee puuhaan kaikenlaista. Ja mun siskon Elisabetin ja sen söpön pikkuisen veljen, josta tuli Huugo. Niin ja Fantan ja pari muutakin kaveria. Muistan mä sen Maaritinki.


Pimeenä marraskuisena iltana mut riistettiin mun kasvuympäristöstä, ja ajelutettiin häkissä autolla johonkin pimeeseen paikkaan, jonka mä joskus myöhemmin tajusin Järvenpää -nimiseksi kaupungiksi. Ihan nasta mesta se oli. Revin parit yöpuvun lahkeet ja sohvan helmaa ja pissailin sinne tänne... niin kului ne ekat kuukaudet.


Mut näitä mun elämän isoja käännekohtia ja kaikkia mun kamuja mä pohdin sitten myöhemmin. Nyt tarttis saada jotenkin ton eukon huomio tänne, jotta se tajuis, et mun ja Heiskasen ruokakupit on ollu tos tiskipöydällä ainaskin iäisyyden. NÄLKÄÄÄÄÄÄ !!!

1 kommentti:

  1. Moikka! Sisko Elisabet alias Nella toivoisi kovasti sisarus tapaamista ensi kesänä. Jos kiinnostusta löytyisi, saisi Maaritilta varmaan sähköpostiosotteen tai puh.num.

    VastaaPoista