lauantai 28. maaliskuuta 2009

Mulla on synttärit


Mulla on tänään synttärit. Mä täytän tasan 1 1/2 vuotta. Iso merkkipaalu miehen elämässä. Ja sit miähellä on tommonen mutsi ! Ei näy maksamakkarakakkua, ei tuotu lahjoja aamulla sänkyyn. Mut jaa, jos se onki toi Heidi mun synttärilahja... hmmm. Heidi tuoksuu tosi hyvältä. Se on varmaan ostanu jotain uutta haisuvettä. Mun tekee mieli kauheesti hyppiä Heidin ympärillä ja kiehnätä sen kyljessä, mut sit Heidi alkaa kumminki irvisteleen mulle. Mä heräsin tosi aikasin tänä aamuna. Ei mua nukuttanu enää yhtää, ja sit mä vaa aloin riehua, niin et mutsi ja Heiskis luovutti ja nousi ylös. Nyt mä katon vormuloita, Kimi on mun suosikki.
Toi kuva on muuten mun 1-vuotis synttäreiltä, ku Monika toi mulle kassillisen lahjoja. Nyt Monika on Thaimaassa töissä, joten siksi siis ei lahjoja :( Jos vaan Monika ois ollu täällä mä oisin saanu lahjoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti