sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Match Showssa


Tänään oltiin Keravalla mätsärissä. Aamulla mutsi pakkas kamat = selkäreppujakkara ja kevythäkki, sekä mut ja Heiskasen autoon ja lähti ajaan jonnekin. Arvasin kyl, et johonki näyttelyyn ollaan matkalla, oon mä jo niin monessa näyttelyssä kerenny käymään. Tiiän nää jutut. Reppuun pakataan silloin aina kauheesti turkin hoitokamaa (YÄÄKS), herkkuja (NAM), jotain papereita, vesikuppi ja vesipullo !!! Ja Heidiki tiäs, koska se on käyny jossain semmosessakin paikassa näyttelemässä ku ulkomaat. Siitä se jaksaa mulle aina leuhkia. Et hän onki käyny ulkomailla, sää oot käyny vaan Tammelassa ! Ja mä sanoin sille, et oon mä muuallaki käyny ku Tammelassa. Esmerkiks Vorssassa, Turussa, Karjaalla, Hyvinkäällä, Porvoossa, Lahessa, Himoksella, ja vaikka missä.

Me oltiin koko päivä yhes parkkihallis. Onneks oli kauheesti kavereita, ja mä sain pari uuttakin frendiä. Siel oli mun ja Heiskasen lisäks semmonen Katja-täti, jolla oli kolme koiraa, Osku ja Olga (ne mä oon ennenki nähny) ja sit Nova, joka on sheltti. Heidi tuns sen Novan jostain... Sit siel oli aika monta muutaki koiraa. Oli ihan kivaa, enkä ees pelänny sen parkkihallin lattiaa, vaan ravasin reippaalla askeleella, just niinku mutsi halus.

Mä seisoin muutenki tosi edustavasti, ja tulin punasten neloseks. Voitin muuten säkillisen safkaa ja pussillisen possunkorvia. Kovaa tää miehen elämä, ku pitää yrittää pitää perhe kii leivän syrjässä !

Heidikin seisoi hienosti, ja juoksi, mut vähän se oli ku missi uimapukukierroksella. Ei sil kauheesti ollut niit karvoja. Oskun kans juostiin rinkiä melkeen peräkkäin, ja Olga ja Nova oli pikkukakaroissa.

Nähään kaverit taas seuraavis näyttelyis !

2 kommenttia:

  1. Onnea Pyry! Hienosti sä vedit! Ihan hyvin se sun äippäki siel peräs hiihti.

    VastaaPoista
  2. Onnea :) me ei päästy kun oltiin lomailemassa..

    VastaaPoista