sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Kamun pentutreffit Vuosaaressa

Sillä mun pikkubroidilla, Kamulla oli pentutreffit Hesassa Vuosaaressa lauantaina. Mä lähin kans mukaan vähä tsekkaan päältä, et kaikki sujuu hyvin. Meil oli taas semmonen kaaos-lauantai, niinku yleensä. Aamusta mentiin hakutreeneihin, ja Kamu tuli mukaan. Mut se sai vaa vähä jalotella Purolan maastossa, kun mä taas tein täyden hakusetin. Tuli monta ukkoo etittyä. Mä en kyl kässää, kuin ne aina onnistuu eksyyn siihen pieneen metsäpläntiin, ja aina vaa samat tyypit uudestaan. Just ku mä löydän ne, niin eiks ne typerykset me taas uudestaan törttöileen sinne metsään, ja sinnehän ne eksyy.
No harkoista kaasu pohjassa kaupan kautta kotiin, ja sit mutsi anto meille ruokaa. Sit Mia-täti tuli hakee meitä, ja mentiin Mian autolla sinne Vuosaareen. Mialla oli mukana Ippu-Muffe, yks Kamun pentuesisaruksista.
Sit eksyttiin, tiätty, koskahan mä pääsen autokouluun ??? Mä en ainaka eksyis kokoajan niinku äiti ja muut. Mut lopulta oltiin Vuosaaressa Rossun luona, ja sinne tuli myös Riksu.
Eli kakarat Kamu, Riksu, Rossu ja Muffe, sekä mä päällepäsmärinä. Siellä me leikittiin, ja sit mentiin meren rantaan kävelemään. Meillä oli oikeesti ihan superhauska päivä... Toivottavasti me nähään noit tyyppejä Kamun kaa useemminkin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti