lauantai 11. huhtikuuta 2009

Kamu koulussa


Ihan kiva toi Kamu on, siis noin pieneks tyypiks. Tänään aloitettiin sitten leikkikoulu. Mä opetin Kamulle fudista. Pelattiin tos pihalla vähä aikaa. Sit tääl sisällä mä oon opettanu Kamulle, et ku mä seison sen eessä etukroppa maassa ja peppu pystyssä, ja haukahtelen, se tarkoittaa, et leiki tyyppi leiki. Ja sit leikitään. Välillä nappula kiipeilee mun päällä, ja se tykkää kaivautua mun kainaloon nukkuun.

Aamulla mutsia nauratti ku se heräs, ja rupes kattoon, et mis me ollaan. Ja sit se huomas, et mä makoilin sängyn päässä matolla ja pikkujätkä kölli siinä mun kainalossa. Sit ku me Kamun kaa huomattii, et lopultaki se eukko alkaa tulla tajuihinsa, me rynnättii siihen sängyn viereen heiluttaan sille kilpaa häntää.

Nyt toi taapero on ihan lopen uupunu. Kai mä vähän väsytin sitä noilla jalisharkoilla. Nyt se ei jaksanu ees syödä, ku mutsi törkkäs kipon sen eteen. Poitsu vaa kurkkas kuppii, ja käänsi kylkee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti