sunnuntai 3. toukokuuta 2009

Käpälän veljesten metsäretki


Me oltiin tänään metsäretkellä Kamun kaa. Äitiki oli mukana. Oli aika lyhyt retki, mut ku ei toi Kamu viel sillee jaksa retkeillä, mut ihan kivasti jätkä pysy mun kannoilla, ku mä vähä opetin sille metsäretkeilyn saloja. Ja nähtii palokärkikin, se päästeli ihme ääniä, ja Kamu ihmetteli sitä pää kallellaan.

Tänään mä olin äitin kans myös luxus-reissussa, eli siis tarkottaa sitä, et me oltii kahestaa, ilman pikkuveljee. Kamu joutu jäämään kotiin, ku sillei viel oo rokotuksia, ja täytyy sen oppii oleen kotona yksinki, ilman mua. En mäkään ihan aina voi olla lapsenvahtina, kun tulee välillä noita edustusreissuja. Eli siis me käytiin Sipoossa mätsärissä. Tais olla meidän ruuat vähissä, ku äiti vei mut kehään tienaamaan! Ja olin mä sit punasten neljäs ja sain palkinnoks sapuskaa.

Siel mätsäris mä näin pitkästä aikaa Rockyn, Paavon pikkuveljenkin. Jo oli muuten kaveri kasvanu...

Ja kun sieltä mätsäristä tultii kotiin, tuli Katja-täti kylään. Me painittiin Kamun kans pihalla ku täti ja mutsi joi kahvia.

Sit me oltiinki koko porukka ihan uuvuksissa, ja äippäkin nukahti sohvalle, ja nukku varmaan jotain sata tuntia.


Ja ai niin, nyt tänään tapahtu sit se kauhee juttu, jota mä oon vähä niinku aavistellu...

MUT ON PESTY.... MÄ NÄYTÄN NÄLKIINTYNEELTÄ ROTALTA, ja mä haisen ällölle !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti