keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Kamu satutti tassun!


Meillä oli Kamun kaa taas pikkuset iltajumpat käynnissä, ku Kamulla alko vähän mopo keuliin. Se veti ihan hirveetä tassurallia olkkarista makkariin ja takasin. Lelut vaan lenteli ku Kamu juoksi ees taas, ees taas. Ja sit se tuli liian lujaa... Mä olin jo vähän aikaa kattonu sitä riehumista, et tosta ei hyvä seuraa, ja just ku mä mietin, et toppaanko tyypin vauhdit pois, se tuli, lensi pissapapereilla mukkelismakkelis, ja törmäs melkeen pää edellä nojatuolin jalkaan. Siitä Kamu nilkutti lehtikorin taa vinkumaan, ja mutsi nosti vauvan sielä syliinsä ja puristeli Kamun tassuja. Kun mutsi laski Kamun maahan, se uikutti ja nilkutti tosi pahan näköisenä, ja äiti otti Kamun uudestaan syliin, ja hieroi sitä pipiä tassua. Se autto aina mullaki, ja mä menin sit viel kirputtaan ja nuoleen Kamun niskaa.

No sit äippä laski Kamun taas lattialle, ja vieläki se nilkutti. Mut sit me saatiin iltamurkinat, ja siinä ku kilpaa kiskottiin sapuskaa kuonoon, Kamu unohti koko kintun, eikä se sit enää nilkuttanu. Mut kyl se rauhotti. Kamu meni meinaa jo nukkuun, ja mulle tuli kirjotusrauha.

1 kommentti:

  1. Tinka täällä lähettää kamulle terveisiä. Mulla on menny jo kolme kertaa tassu leikkien tiimellyksessä. Mulla on niin paljon virtaa et ei jalat meinaa pysyä perässä. Nuo ihmis-hassut luulee et mun vauhtia saa muka ilta tai aamu villin aikaan hidastettua.
    Käyhän se kipeää kun tassu vääntyy ja sit ihmiset hieroo mut minkäs teet ku meidän luonteessa on se tietty villeys. Mun tassu on parantunu ainaki melko nopeesti ku on levännyt hetken mut saas sitten nähdä niitä lonkkakuvia mitä sitten kuulemma joskus otetaan. :) Kuononmitallinen pusuja ja show must go on.
    -Pohojosen Tinka

    VastaaPoista